vrijdag 17 mei 2013

Hallo allemaal,

Ik zit nu op school en terwijl ik door het geschilderde kasteel op het raam naar buiten kijk, regent het pijpestelen. Bah! Ik hoop dat het volgende week woensdag (SPORTDAG!) niet regent.....

Over kastelen gesproken... We zijn deze week begonnen met een nieuw hoofdstuk van geschiedenis over ridders en kastelen. We hebben al tekeningen van kastelen gemaakt, informatie en plaatjes op de computer opgezocht, van brooddeeg ridders (draken;-) en andere figuurtjes gemaakt, een kasteel van karton gemaakt en zoals gezegd een kasteel op het raam geschilderd.





Ik ga dadelijk nog even naar de bieb om wat meer boeken over dit onderwerp te lenen maar jullie mogen natuurlijk ook zelf boeken en spullen van huis meenemen. Zou leuk zijn!

Komende week in het kort:

Maandag zijn we vrij vanwege pinksteren.
Dinsdag hebben jullie toets natuur, hoofstuk 5 (jullie hebben je werkschrift en een samenvatting mee naar huis gekregen). De schoolfotograaf komt ook! en 's middags komt Mad Science. (geen gym dus)
Woensdag is de sportdag.
Donderdag heeft Lisa haar spreekbeurt, Elke haar boekenbeurt en beginnen we met de CITO.            's Middags gaan we verder met het project over ridders en kastelen
Vrijdag staat er ook een cito op het programma.

Fijn (en droog) Pinksterweekend en ik zie jullie weer op woensdag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten