zondag 12 mei 2013

Hallo allemaal,

Allereerst hoop ik dat jullie allemaal een super leuke en gezellige vakantie hebben gehad!

Ten tweede hoop ik dat jullie de moederdag cadeautjes nog konden vinden (die hadden jullie natuurlijk twee weken geleden al goed verstopt; niet te goed hoop ik:-)

Donderdag voor de vakantie hebben jullie de sportdag van Sprint gehad. Het was erg leuk maar wat was het warm he?








 Op vrijdag hebben we een beetje de Koningsdag gevierd. Sommige kinderen kwamen in het oranje naar school. En na een beetje zoeken had iedereen ook wel iets rood-wit-blauws aan. De oranje worteltjes waren niet zo lekker maar de oranje sinaasappels en 's middags de oranje chippies met oranje siroop vonden we wel erg lekker.


Oh ja, en we hadden ook nog de spreekbeurt van Samm; over de baardagamen. Hij (eigenlijk zijn moeder;-)) had er ook 3 meegenomen die we mochen aaien. Super spreekbeurt Samm!



En morgen gaan we weer fris en fruitig van start met week 33 (van taal en spelling). Ook ben ik nog druk aan het puzzelen want morgen krijgen jullie een andere plaats.
Het is een korte week want donderdag en vrijdag hebben we 2 studiedagen. En omdat het volgende week maandag pinkstermaandag is hebben jullie weer een mini vakantie.

Denken jullie wel aan het huiswerk wat je deze vakantie moest maken? Op woensdag moet je Nieuwsbegrip, het reken-werkblad en het spelling-werkblad inleveren! Denk je nu oepsie, helemaal vergeten in de vakantie? Je hebt nu nog 2 dagen om het te maken.....

Ik vond de vakantie heerlijk maar heb ook zin om jullie allemaal weer te zien!

Tot morgen!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten