zondag 14 april 2013

Hallo allemaal,

Het was een rare week afgelopen week, in ieder geval voor mij;-)

Maandag hadden we een gewone dag. We begonnen gewoon met taal, spelling en rekenen....
 's Middag kwamen er twee mensen van de RWM en gaven les over het recyclen van ons afval. Dinsdag was meester Frans er en woensdag lekker vrij. Omdat ik dinsdagavond al last had van mijn rug moest ik woensdag in bed blijven en kon ik donderdag ook niet naar school komen;-(
Michiel had al een vervanger geregeld maar toen die ook nog ziek werd, was er ineens helemaal geen meester of juf meer.
Gelukkig kan meester Frans ook aan twee groepen tegelijkertijd les geven;-) Maar ook jullie hebben het fantastisch gedaan. Super hoor! Trots op jullie!
Vrijdag ging het weer een stuk beter met mijn rug en kon ik weer naar school komen. Want ik had de spreekbeurten van Mike en Malou niet willen missen.

Op maandag had Meike al een super spreekbeurt over hockey. 

Op vrijdag was eerst Mike aan de beurt. Hij had een gevaarlijk onderwerp: het jachtluipaard.


En Malou kon eindelijk haar spreekbeurt over de piano houden. We hadden vorige week wat moeite om haar powerpoint op mijn computer te openen. Nu deed hij het gelukkig wel. Omdat de keyboard van school een kabeltje miste, heeft Malou op het digibord "fur Elise" voor ons gespeeld. Erg leuk!


Ik hoop dat het filmpje het ook op de blog doet.....

Op maandag begin ik met de 10 minuten gesprekken. Ik ben helemaal vergeten de grafiekjes van de CITO uitslagen in de portfolio te stoppen waarvoor mijn excuses. Op vrijdag heb ik met ieder kind apart zijn/haar grafiek bekeken en toegelicht. Tijdens het 10 minuten gesprek zal ik dit natuurlijk ook met jullie bespreken.

Omdat we afgelopen woensdag een studiedag hadden, is er ook geen rekenhuiswerk mee naar huis gegaan. Niet erg voor een keertje en bovendien beginnen we maandag met het nieuwe boek van Rekenwonders van groep 5.

Op vrijdag doet onze school mee met de grote Rekendag. De hele dag zal in het teken staan van het thema Pretpark (achtbaan) en hoe we hier mee kunnen rekenen.

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten