zondag 4 november 2012

Hallo allemaal

Eindelijk is het dan zover.....

De blog van groep 5 is geboren!

Meester Maarten is dit jaar begonnen in groep 5 en hij heeft het fantastisch gedaan. De kinderen praten nog dagelijks over hem en missen Maarten maar vooral ook zijn proefjes;-)

Na de herfstvakantie mocht ik het stokje overnemen en ik werd verwelkomd door een groep lieve, aardige en enthousiaste kinderen!

Inmiddels zijn we al weer 2 weken bezig en de groep draait lekker. Met deze blog, die ik wekelijks probeer bij te houden, wil ik de ouders informeren over het wel en wee in onze groep. Af en toe zal ik een foto plaatsen, een klein verslagje schrijven van de afgelopen week maar ook het opgegeven huiswerk zal ik vermelden. 
Voor veel kinderen is het agenda gebruik nog best moeilijk en dat is ook begrijpelijk. Door deze blog te volgen kunnen jullie de kinderen hier een beetje mee helpen.

Afgelopen week hebben we het nationaal schoolontbijt gehad. Lekker maar vooral erg gezellig!

Komende week hebben de kinderen op dinsdag een toets van natuur, hoofdstuk 2. Alle kinderen hebben van Frans het werkboekje mee gekregen. Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten